Диму без вогню не буває? А у наших автобусах — буває, — свідчать попередні висновки спеціалістів
- Новоградські новини
- 120
- коментар(і)
- 23-11-2012 23:28
У НЕДІЛЮ ПАСАЖИРІВ ОДНОГО З АВТОБУСІВ ДОВЕЛОСЯ ЕКСТРЕННО ЕВАКУЮВАТИ
Щойно у місті вляглися пристрасті навколо банкрутства одного з перевізників, котрий спробував підняти пасажирські перевезення на якісно новий рівень (зміцнивши базу імпортними автобусами і зазнавши при цьому значних збитків), як минулої неділі, 18 листопада, на автобусному маршруті іншого перевізника, що взявся рятувати ситуацію, стався неприємний інцидент — на маршруті №1 «Залізничний вокзал — Лубчиця» в екстреному порядку довелося евакуювати пасажирів з «Еталону».
Як стверджують очевидці події, коли це сталося, водій намагався зберігати спокій, але у районі автовокзалу несподівано натиснув на «газ», намагаючись швидше під’їхати до зупинки. На прохання покинути салон, пасажири здивовано перезирнулися, а, побачивши густий дим у салоні, кинулися до виходу.
— Я цього ранку їхала на роботу, — розповіла пасажирка Оксана БОНДАРЕНКО. — Коли в автобусі з’явився дим, усі злякалися і кинулися до виходу. Я впала, якийсь чоловік мене підняв. Коли вийшли, то побачили, як допомагати водію тушити автобус кинулися таксисти, які стояли на зупинці, потім приїхали пожежники.
Щодо того — був вогонь чи ні — думки розбіглися. За словами свідків, вони бачили не лише дим, а й полум’я. Говорять, що хтось із людей на зупинці нібито відзняв цей факт на мобільний телефон. Втім пожежники, котрі прибули на місце події, загоряння не зафіксували, тому ця подія не є надзвичайною, підсумував начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Олександр Мельник.
Як повідомив начальник караулу місцевого підрозділу МНС Віталій ПОВТОРЕЙКО, у автобусі сталося закорочення електропроводки, внаслідок чого відбулося пошкодження гумового оздоблення двигуна. Хоча це попередні висновки, втім вже сьогодні спеціалісти погоджуються, що з такою проблемою перевізники зустрічаються не вперше. Усе тому, що український виробник, економлячи на проводці, використовує замалий діаметр мідного дроту, а це, у свою чергу, спричиняє небезпечні ситуації.
Нагадаємо, у Новограді вже були випадки, коли внаслідок закорочення електропроводки вщент згоріли два автобуси. Один — на території автотранспортного підприємства, другий загорівся під час руху по вул.Вокзальній. На щастя, тоді людських жертв вдалося уникнути. Декілька місяців тому городяни були свідками того, як на зупинці навпроти стоматологічної поліклініки серед білого дня відбулося загорання ще одного «Еталону», цього разу незначне. І ось — новий випадок. Навіть, якщо погодитися із офіційними відповідями, що вогню не було, то задимлення — також є приводом для занепокоєння.
— Автобусний парк на місцевих маршрутах застарілий — це факт, — погоджується начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Олександр МЕЛЬНИК. — Гарантувати, що старі автобуси будуть їздити, як нові, ніхто не може.
Київський завод, що випускав «Еталони», більше їх не випускає. А автобуси іншого — львівського автозаводу — хоч і зарекомендували себе краще, але коштують майже мільйон гривень за один автобус. Імпортні автобуси, які сьогодні курсують містом і надзвичайно до вподоби городянам за рівнем комфорту — теж, як виявилося, недешеве задоволення у експлуатації. Хочете дешево, свідчать події, будьте готові до всього.
Щойно у місті вляглися пристрасті навколо банкрутства одного з перевізників, котрий спробував підняти пасажирські перевезення на якісно новий рівень (зміцнивши базу імпортними автобусами і зазнавши при цьому значних збитків), як минулої неділі, 18 листопада, на автобусному маршруті іншого перевізника, що взявся рятувати ситуацію, стався неприємний інцидент — на маршруті №1 «Залізничний вокзал — Лубчиця» в екстреному порядку довелося евакуювати пасажирів з «Еталону».
Як стверджують очевидці події, коли це сталося, водій намагався зберігати спокій, але у районі автовокзалу несподівано натиснув на «газ», намагаючись швидше під’їхати до зупинки. На прохання покинути салон, пасажири здивовано перезирнулися, а, побачивши густий дим у салоні, кинулися до виходу.
— Я цього ранку їхала на роботу, — розповіла пасажирка Оксана БОНДАРЕНКО. — Коли в автобусі з’явився дим, усі злякалися і кинулися до виходу. Я впала, якийсь чоловік мене підняв. Коли вийшли, то побачили, як допомагати водію тушити автобус кинулися таксисти, які стояли на зупинці, потім приїхали пожежники.
Щодо того — був вогонь чи ні — думки розбіглися. За словами свідків, вони бачили не лише дим, а й полум’я. Говорять, що хтось із людей на зупинці нібито відзняв цей факт на мобільний телефон. Втім пожежники, котрі прибули на місце події, загоряння не зафіксували, тому ця подія не є надзвичайною, підсумував начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Олександр Мельник.
Як повідомив начальник караулу місцевого підрозділу МНС Віталій ПОВТОРЕЙКО, у автобусі сталося закорочення електропроводки, внаслідок чого відбулося пошкодження гумового оздоблення двигуна. Хоча це попередні висновки, втім вже сьогодні спеціалісти погоджуються, що з такою проблемою перевізники зустрічаються не вперше. Усе тому, що український виробник, економлячи на проводці, використовує замалий діаметр мідного дроту, а це, у свою чергу, спричиняє небезпечні ситуації.
Нагадаємо, у Новограді вже були випадки, коли внаслідок закорочення електропроводки вщент згоріли два автобуси. Один — на території автотранспортного підприємства, другий загорівся під час руху по вул.Вокзальній. На щастя, тоді людських жертв вдалося уникнути. Декілька місяців тому городяни були свідками того, як на зупинці навпроти стоматологічної поліклініки серед білого дня відбулося загорання ще одного «Еталону», цього разу незначне. І ось — новий випадок. Навіть, якщо погодитися із офіційними відповідями, що вогню не було, то задимлення — також є приводом для занепокоєння.
— Автобусний парк на місцевих маршрутах застарілий — це факт, — погоджується начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Олександр МЕЛЬНИК. — Гарантувати, що старі автобуси будуть їздити, як нові, ніхто не може.
Київський завод, що випускав «Еталони», більше їх не випускає. А автобуси іншого — львівського автозаводу — хоч і зарекомендували себе краще, але коштують майже мільйон гривень за один автобус. Імпортні автобуси, які сьогодні курсують містом і надзвичайно до вподоби городянам за рівнем комфорту — теж, як виявилося, недешеве задоволення у експлуатації. Хочете дешево, свідчать події, будьте готові до всього.
Юлія КЛИМЧУК
Коментарі відсутні