Організатор свят Яна ТИННА: «У сучасних людей є все, але бракує головного — уваги»
- Інтерв'ю
- 592
- коментар(і)
- 30-11-2012 02:39
Можна здобути декілька вищих освіт, отримати гідну роботу, але так і не відчути кайф від того, чим займаєшся. А можна відкинути усе зайве, дослухатися до поклику душі і стати щасливим, знайшовши себе. Це, наче у коханні — коли зустрічаєш справжню другу половинку, а не випадкову. Зрештою, у роботу теж можна закохатися. А коли любов ця взаємна, то й успіх справи очевидний.
Принаймні, так сталося у житті директора агенції з організації свят Яни ТИННОЇ. Сьогодні критерієм успіху для неї є радість та усмішки людей, для яких доводиться організовувати «веселі дати»: дні народження, ювілеї, весілля тощо. Агенція «Від А до Я» вже має п’ятирічний досвід роботи, увесь цей час головне кредо залишається незмінним: працювати виключно на позитиві. Людей, котрі відпочивають, працюючи, зустрінеш не часто, тож наша наступна розповідь саме про таку людину.
— Яно, кажуть, свято потрібно носити у собі — тоді легше переносити негаразди, заряджати себе та інших гарним настроєм. Для тебе — це елемент щоденної роботи, не втомлюєшся завжди бути «енерджайзером»?
— Складнощі сприймаються набагато легше, коли займаєшся улюбленою справою. Я це зрозуміла, здобувши дві вищих психологічних освіти. Дуже хотіла бути психологом, мала грандіозні плани зі створення дитячого центру психологічної допомоги. У якийсь момент усвідомила, що навіть, реалізувавши цю мрію, все одно не реалізую себе на усі 100%. А одного дня прокинулася і вирішила, що допомагати дітям я можу значно цікавішим чином — наприклад, організовуючи для них яскраві свята, з клоунами і казковими персонажами. Цьому я й присвячую тепер себе — разом зі своїм творчим колективом допомагаю вірити іншим у дива.
— А що саме входить у роботу організатора свят?
— Доводиться бути одночасно сценаристом, режисером, ведучою, психологом, дизайнером костюмів, візажистом, маркетологом тощо. Адже ми організовуємо найрізноманітніші свята: урочисті події, тематичні вечірки, навіть освідчення чи вибачення наші клієнти реалізують за нашою допомогою!
— Як правило, комедійні актори та артисти у житті — не такі веселі, як на екрані чи на сцені. Згадаймо Анатолія Папанова, Юрія Нікуліна, Луї де Фюнеса, Андрія Данилка та інших відомих людей різних поколінь. А клоуни, котрі з тобою працюють, вони які?
— Це надзвичайно складна у емоційному плані робота, доводиться віддавати усі позитивні емоції, що безслідно не проходить — іноді на відновлення витрачається день, а іноді цілий тиждень бракує емоційних сил. Клієнти ж бувають різні: різні характери, енергетика… Тому у психології є таке правило: не сприймати усі ситуації емоційно, намагатися будь що залишатися врівноваженим. Зрештою, клоунада — це акторство, тому важливо зіграти так, щоб було весело і смішно, попри те, що відбувається всередині, — це має лишитися за лаштунками душі. Особливо приємно, коли навіть «кам’яні» серця від нашої роботи і подарованого настрою «мліють» і підходять, щоб сказати «щиро дякую».
Окрім клоунів, на свята приходять різні персонажі: Святий Миколай з ангелятками, Дід Мороз і Снігуронька, Фея, Незнайка, Білосніжка, пірати, «мультяшні» герої — втілюємо образи, залежно від побажань. Найбільший ефект — коли людина, для якої організовують свято, не знає, який сюрприз на неї чекає.
— Якщо за кордоном організація свят спеціалістами — звична річ, то в Україні — це порівняно нова тенденція, особливо для провінційного містечка. А чи наші новоград-волинці «доросли» до такого ноу-хау?
— Людям вже не цікаво просто прийти на день народження, щоб попоїсти і випити. Ми стаємо вибагливішими, прагнемо видовищ, яскравих вражень від тих чи інших подій. Батьки все частіше замислюються, що день народження дитини — це дитяче свято, і подія залишить більше незабутніх спогадів, якщо запросити клоуна з конкурсами (вартістю 450 гривень за півтори години змістовного дитячого дозвілля), замість організувати лише стіл із наїдками. Не уявляєте, як діти радіють такому святу! Тому у нас багато постійних клієнтів, які знову і знову до нас звертаються. Інколи діти кажуть батькам: «Не потрібно мені нічого купувати у подарунок, нехай до мене клоун прийде…»
Ми використовуємо значно менше потенціалу, ніж здатні запропонувати — у маленькому місті наші послуги є новинкою. Тому, сподіваюся, — зірковий час попереду.
— Шоу-вистави з живими ляльками-велетнями, тематичні святкові заходи, оригінальні костюми для дітей і дорослих, аквагрим під час свят — звідки черпаєш ідеї?
— Багато чого придумуємо самі — наприклад, шиємо костюми, часом ідеї підказують наші клієнти. Я часто відвідую спеціалізовані виставки у Києві, буваю за кордоном, звідти якісь цікавинки привожу завжди. Іноді на допомогу приходить Інтернет…
Щодо вистав із велетенськими ляльками, то ми самі пишемо казки і придумуємо персонажів. Вже створили дві вистави: «Лісові пригоди» і «В гостях у Діда Мороза». Головне ноу-хау цього задуму у тому, що глядачі стають її активними учасниками, кожна дитина потрапляє у казку. До речі, у наших казках немає негативних героїв, бо, в першу чергу, прагнемо зробити цей світ кращим!
У нашій роботі дуже важливо постійно втілювати цікаве: використовуєш ти у розвагах шоу мильних бульбашок чи розмальовуєш боді-арт, — постійно треба йти у ногу з часом.
— Сьогодні популярними є святкові заходи у якомусь стилі. Які тематичні вечірки полюбляють замовляти новоград-волинці?
— Наприклад, день народження у стилі «ретро» чи «80-ті», або ж «гавайські» вечірки. Тоді винуватці свят і гості приходять у характерному одязі, оформлення залу теж відповідне. Такий собі «флешмоб» — коли усі учасники переносяться у якийсь інший час, країну, оригінально проводять час.
— Цікаво, а як щодо «мальчишників» і «девішників» — на них є попит?
— Так, є. Особливо у цьому плані активна жіноча половина, для чоловіків замовляють східних красунь із танцями, жартівливі стриптизи… А чоловіки більш стримані — на «девішники» замовляють і дарують красиві букети. Іноді просять ексклюзивно оформити чи пофарбувати троянди в улюблений колір коханої дівчини.
— Яно, а з ким цікавіше працювати: з дітьми чи дорослими?
— А дорослі — це ті ж самі діти! (сміється — авт.) Особливо люди, котрі обіймають керівні посади, яким у житті доводиться бути серйозними, принциповими і стриманими. А коли поруч опиняються чарівники або персонажі з улюблених мультфільмів, то вони з головою поринають у дитинство. Тим паче, згадайте, у нашому дитинстві не було таких можливостей. Ось і виходить, що дорослі іноді «бавляться» активніше, з азартом беруть участь у конкурсах, радіють і веселяться — якщо у дитинстві не «награлися», то ніколи не пізно надолужити!
— А якісь соціальні акції проводите для дітей, які цього потребують, але не мають коштів?
— Обов’язково проводимо, але ми про це не говоримо. Бо переконані, що на дитячому горі кар’єри не зробиш. Часом працюємо собі у збиток, але коли відчуваєш вдячність, особливо дитячу, — матеріальні речі відходять на другий план. Чомусь вважають, що якщо агенція — то це обов’язково дорого коштує, але наші послуги — цілком доступні. Ми намагаємося йти назустріч батькам, які хочуть зробити дитині свято, але не мають достатньо коштів, бо добро повинно перемагати!
— Існує думка, що сучасним дітям дуже важко догодити. Часто доводиться відчувати це у роботі?
— У сучасних дітей є великий вибір іграшок, одягу, солодощів і новинок техніки. Але є те, чого багатьом сучасним дітям катастрофічно не вистачає — уваги і любові. Життя таке, що усі поспішають, забуваючи про головне. Тому, навіть якщо буває «завал» на роботі, намагаємося будь що вчасно приїхати на замовлення, бо не хочеться бачити засмучені пронизливі оченята, які чекають на справжнє свято.
— Якби кожен займався улюбленою роботою, то, напевно, не було би бюрократії, корупції, злих людей. Бо злі люди, зрештою, це чимось засмучені добрі… Тож продовжуйте робити добро, і нехай світ стане кращим. Дякую за розмову!
Принаймні, так сталося у житті директора агенції з організації свят Яни ТИННОЇ. Сьогодні критерієм успіху для неї є радість та усмішки людей, для яких доводиться організовувати «веселі дати»: дні народження, ювілеї, весілля тощо. Агенція «Від А до Я» вже має п’ятирічний досвід роботи, увесь цей час головне кредо залишається незмінним: працювати виключно на позитиві. Людей, котрі відпочивають, працюючи, зустрінеш не часто, тож наша наступна розповідь саме про таку людину.
— Яно, кажуть, свято потрібно носити у собі — тоді легше переносити негаразди, заряджати себе та інших гарним настроєм. Для тебе — це елемент щоденної роботи, не втомлюєшся завжди бути «енерджайзером»?
— Складнощі сприймаються набагато легше, коли займаєшся улюбленою справою. Я це зрозуміла, здобувши дві вищих психологічних освіти. Дуже хотіла бути психологом, мала грандіозні плани зі створення дитячого центру психологічної допомоги. У якийсь момент усвідомила, що навіть, реалізувавши цю мрію, все одно не реалізую себе на усі 100%. А одного дня прокинулася і вирішила, що допомагати дітям я можу значно цікавішим чином — наприклад, організовуючи для них яскраві свята, з клоунами і казковими персонажами. Цьому я й присвячую тепер себе — разом зі своїм творчим колективом допомагаю вірити іншим у дива.
— А що саме входить у роботу організатора свят?
— Доводиться бути одночасно сценаристом, режисером, ведучою, психологом, дизайнером костюмів, візажистом, маркетологом тощо. Адже ми організовуємо найрізноманітніші свята: урочисті події, тематичні вечірки, навіть освідчення чи вибачення наші клієнти реалізують за нашою допомогою!
— Як правило, комедійні актори та артисти у житті — не такі веселі, як на екрані чи на сцені. Згадаймо Анатолія Папанова, Юрія Нікуліна, Луї де Фюнеса, Андрія Данилка та інших відомих людей різних поколінь. А клоуни, котрі з тобою працюють, вони які?
— Це надзвичайно складна у емоційному плані робота, доводиться віддавати усі позитивні емоції, що безслідно не проходить — іноді на відновлення витрачається день, а іноді цілий тиждень бракує емоційних сил. Клієнти ж бувають різні: різні характери, енергетика… Тому у психології є таке правило: не сприймати усі ситуації емоційно, намагатися будь що залишатися врівноваженим. Зрештою, клоунада — це акторство, тому важливо зіграти так, щоб було весело і смішно, попри те, що відбувається всередині, — це має лишитися за лаштунками душі. Особливо приємно, коли навіть «кам’яні» серця від нашої роботи і подарованого настрою «мліють» і підходять, щоб сказати «щиро дякую».
Окрім клоунів, на свята приходять різні персонажі: Святий Миколай з ангелятками, Дід Мороз і Снігуронька, Фея, Незнайка, Білосніжка, пірати, «мультяшні» герої — втілюємо образи, залежно від побажань. Найбільший ефект — коли людина, для якої організовують свято, не знає, який сюрприз на неї чекає.
— Якщо за кордоном організація свят спеціалістами — звична річ, то в Україні — це порівняно нова тенденція, особливо для провінційного містечка. А чи наші новоград-волинці «доросли» до такого ноу-хау?
— Людям вже не цікаво просто прийти на день народження, щоб попоїсти і випити. Ми стаємо вибагливішими, прагнемо видовищ, яскравих вражень від тих чи інших подій. Батьки все частіше замислюються, що день народження дитини — це дитяче свято, і подія залишить більше незабутніх спогадів, якщо запросити клоуна з конкурсами (вартістю 450 гривень за півтори години змістовного дитячого дозвілля), замість організувати лише стіл із наїдками. Не уявляєте, як діти радіють такому святу! Тому у нас багато постійних клієнтів, які знову і знову до нас звертаються. Інколи діти кажуть батькам: «Не потрібно мені нічого купувати у подарунок, нехай до мене клоун прийде…»
Ми використовуємо значно менше потенціалу, ніж здатні запропонувати — у маленькому місті наші послуги є новинкою. Тому, сподіваюся, — зірковий час попереду.
— Шоу-вистави з живими ляльками-велетнями, тематичні святкові заходи, оригінальні костюми для дітей і дорослих, аквагрим під час свят — звідки черпаєш ідеї?
— Багато чого придумуємо самі — наприклад, шиємо костюми, часом ідеї підказують наші клієнти. Я часто відвідую спеціалізовані виставки у Києві, буваю за кордоном, звідти якісь цікавинки привожу завжди. Іноді на допомогу приходить Інтернет…
Щодо вистав із велетенськими ляльками, то ми самі пишемо казки і придумуємо персонажів. Вже створили дві вистави: «Лісові пригоди» і «В гостях у Діда Мороза». Головне ноу-хау цього задуму у тому, що глядачі стають її активними учасниками, кожна дитина потрапляє у казку. До речі, у наших казках немає негативних героїв, бо, в першу чергу, прагнемо зробити цей світ кращим!
У нашій роботі дуже важливо постійно втілювати цікаве: використовуєш ти у розвагах шоу мильних бульбашок чи розмальовуєш боді-арт, — постійно треба йти у ногу з часом.
— Сьогодні популярними є святкові заходи у якомусь стилі. Які тематичні вечірки полюбляють замовляти новоград-волинці?
— Наприклад, день народження у стилі «ретро» чи «80-ті», або ж «гавайські» вечірки. Тоді винуватці свят і гості приходять у характерному одязі, оформлення залу теж відповідне. Такий собі «флешмоб» — коли усі учасники переносяться у якийсь інший час, країну, оригінально проводять час.
— Цікаво, а як щодо «мальчишників» і «девішників» — на них є попит?
— Так, є. Особливо у цьому плані активна жіноча половина, для чоловіків замовляють східних красунь із танцями, жартівливі стриптизи… А чоловіки більш стримані — на «девішники» замовляють і дарують красиві букети. Іноді просять ексклюзивно оформити чи пофарбувати троянди в улюблений колір коханої дівчини.
— Яно, а з ким цікавіше працювати: з дітьми чи дорослими?
— А дорослі — це ті ж самі діти! (сміється — авт.) Особливо люди, котрі обіймають керівні посади, яким у житті доводиться бути серйозними, принциповими і стриманими. А коли поруч опиняються чарівники або персонажі з улюблених мультфільмів, то вони з головою поринають у дитинство. Тим паче, згадайте, у нашому дитинстві не було таких можливостей. Ось і виходить, що дорослі іноді «бавляться» активніше, з азартом беруть участь у конкурсах, радіють і веселяться — якщо у дитинстві не «награлися», то ніколи не пізно надолужити!
— А якісь соціальні акції проводите для дітей, які цього потребують, але не мають коштів?
— Обов’язково проводимо, але ми про це не говоримо. Бо переконані, що на дитячому горі кар’єри не зробиш. Часом працюємо собі у збиток, але коли відчуваєш вдячність, особливо дитячу, — матеріальні речі відходять на другий план. Чомусь вважають, що якщо агенція — то це обов’язково дорого коштує, але наші послуги — цілком доступні. Ми намагаємося йти назустріч батькам, які хочуть зробити дитині свято, але не мають достатньо коштів, бо добро повинно перемагати!
— Існує думка, що сучасним дітям дуже важко догодити. Часто доводиться відчувати це у роботі?
— У сучасних дітей є великий вибір іграшок, одягу, солодощів і новинок техніки. Але є те, чого багатьом сучасним дітям катастрофічно не вистачає — уваги і любові. Життя таке, що усі поспішають, забуваючи про головне. Тому, навіть якщо буває «завал» на роботі, намагаємося будь що вчасно приїхати на замовлення, бо не хочеться бачити засмучені пронизливі оченята, які чекають на справжнє свято.
— Якби кожен займався улюбленою роботою, то, напевно, не було би бюрократії, корупції, злих людей. Бо злі люди, зрештою, це чимось засмучені добрі… Тож продовжуйте робити добро, і нехай світ стане кращим. Дякую за розмову!
Розмовляла Юлія КЛИМЧУК
Фото з особистого архіву Яни ТИННОЇ
Фото з особистого архіву Яни ТИННОЇ
Коментарі відсутні