Державна реєстрація об’єктів
- Питання-відповідь
- 63
- коментар(і)
- 04-09-2015 01:55
У разі проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них), що розташовані на територіях сільських рад та які закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, заінтересованою особою може бути особа, за якою закріплені особові рахунки в погосподарських книгах відповідних сільських рад.
Для проведення державної реєстрації прав власності, з подальшою видачею свідоцтва про право власності, на вищеперераховані об’єкти нерухомого майна, заявник подає:
Для проведення державної реєстрації прав власності, з подальшою видачею свідоцтва про право власності, на вищеперераховані об’єкти нерухомого майна, заявник подає:
- документ, що підтверджує виникнення,перехід та припинення речових прав на земельну ділянку; документами, що посвідчують речові права на земельні ділянки під такими об’єктами, можуть також вважатися рішення відповідної сільської ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність;
- виписку з погосподарської книги, яка надається виконавчим органом сільської ради,сільським головою (у разі, коли виконавчий орган не створений) або відповідною архівною установою;
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна (у разі,коли у виписці з погосподарської книги відсутні відомості про технічні характеристики об’єкта нерухомого майна).
А.ШЕВЧУК, головний спеціаліст відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Коментарі відсутні