В ОЧІКУВАННІ ДЕРЖАВНОЇ СУБВЕНЦІЇ ДОРОГИ РЕМОНТУЮТЬ, ЧИМ МОЖУТЬ
- Новоградські новини
- 367
- коментар(і)
- 06-05-2011 02:08
СКІЛЬКИ ЩЕ «СКИГЛИТИ» ВОДІЯМ, МРІЮЧИ ПРО ГЛАДЕНЬКІ ДОРОГИ?
Нарікати на стан доріг вже стало національною традицією. Із року в рік в умовах безгрошів’я дорожнє покриття всього лише підлатують, тоді як значна частина автошляхів вимагає багатомільйонних капіталовкладень (приблизно з розрахунку 1 мільйон гривень на 1 кілометр).
Відтак, поняття «ямковий ремонт» міцно увійшло до лексикону місцевих чиновників. Вони б і раді замітини слово «ямковий» на «капітальний», адже самі теж пересуваються тими самими вулицями, що й їхні виборці, але обмеженість бюджетних коштів не дає на це змоги.
Скільки цьогоріч передбачено витратити на ремонт міських доріг, і на яких вулицях автомобілістам слід чекати покращань, — ми поцікавилися у першого заступника міського голови Миколи УСЕНКА.
— Миколо Григоровичу, Прем’єр-міністр, пан Азаров, у одному з недавніх виступів по телебаченню звинуватив владу на місцях у зволіканні з проведенням ремонту доріг. Мовляв, у регіони виділено півмільярда гривень на ці цілі, встановилася сприятлива погода…
— Ямковий ремонт доріг у місті вже триває. Причому, як за кошти міського бюджету, так і з залученням позабюджетних можливостей. Будівельні організації, що проводять реконструкцію об’їзної дороги, надають нам фрезерований асфальтобетон, робиться відсипка вулиць із м’яким покриттям, зокрема, в районі м’ясокомбінату. Протягом квітня відсипано й прогрейдеровано 600 тонн відсіву. Крім того, згадані організації, оскільки їхні вантажівки, що возять щебінь із кар’єру, «розбивають» міські вулиці, надають нам також повноцінний асфальт. Виконано ямковий ремонт на вулицях Житомирській, Шевченка, Пушкіна, Чехова.
— А як загалом бачиться цей рік у плані ремонту доріг?
— Всього у Новограді-Волинському — 179,1 км доріг, в тому числі — 76,3 км з асфальтобетонним покриттям. Пораховано, що на повноцінне утримання їх у належному стані місту щорічно потрібно в межах 5-6 мільйонів гривень. Враховуючи недофінансування попередніх років, нам необхідно відремонтувати близько 30 тисяч квадратних метрів асфальтного покриття і 40 тисяч — м’якого. А це — 11 мільйонів гривень. Треба замінити 433 дорожні знаки. Це — 340 тисяч гривень.
У минулому році на утримання міських доріг (ямковий і капітальний ремонти, м’яке покриття, нанесення розмітки, поновлення дорожніх знаків тощо) було витрачено 1 мільйон 163 тисячі гривень. Це — кошти міського бюджету та Дорожнього фонду. Безпосередньо на ремонт дорожнього покриття пішло 712 тисяч.
У цьому році, відповідно до положень нового Податкового кодексу, кошти з Дорожнього фонду не передбачено спрямовувати на утримання доріг. Місцевим бюджетом заплановано витратити 287 тисяч гривень, з них — 187 тисяч саме на дороги.
— Чи значить це, що наші, й без того далекі від ідеалу дороги, будуть ремонтувати у стільки ж разів гірше, пропорційно недофінансуванню?
— Враховуючи те, що в міські бюджети тепер не надходитимуть кошти з дорожнього збору, держава передбачила субвенцію. На Житомирську область вже надійшло близько 20 мільйонів гривень. Новоград-Волинський має отримати 1,33 мільйони. Втім, станом на 1 травня, цих грошей ще немає.
— На що саме заплановано витратити кошти з Держбюджету, коли їх Новоград таки отримає?
— Якщо надійде субвенція, то ми плануємо виконати капітальний ремонт дорожнього покриття на вулиці Тельмана, від ринку до залізничної колії, провести частковий капремонт вулиці Штепіна. Передбачено також поточний ремонт 26 міських вулиць. Також у планах капітальний ремонт вулиці Відродження, але там потребується близько 6,5 мільйонів гривень. Ми подали пропозицію на державне фінансування, чекаємо.
— Повертаючись до співпраці влади з будівельними організаціями, що виконують ремонт об’їзної…
— Багатотонні вантажівки, безсумнівно, спричиняють величезне навантаження на міські дороги. У минулому році через місто перевезено майже 5 мільйонів кубів щебеню і понад 200 тисяч тонн асфальтобетону. Враховуючи це, влада звернулася до облдержадміністрації та до керівництва цих організацій, щоб будівельники частково відновили зруйновані дороги. Досягнуто попередніх домовленостей щодо ремонту під’їзних доріг до міста з боку Житомира і Рівного, виїздів на Баранівку і Коростень.
— До редакції часом звертаються місцеві жителі, стурбовані тим, що важковагові автомобілі зі щебенем можуть завдати шкоди мосту через Смолку, що біля костелу. Як ви це прокоментуєте?
— Кілька років тому владою було замовлено проведення експертизи цього мосту. Невдовзі плануємо ще одну. Якщо буде виявлено, що інтенсивний рух вантажівок дійсно призводить до руйнації мосту, — будемо вживати заходів аж до заборони проїзду перевантажених автомобілів.
Нарікати на стан доріг вже стало національною традицією. Із року в рік в умовах безгрошів’я дорожнє покриття всього лише підлатують, тоді як значна частина автошляхів вимагає багатомільйонних капіталовкладень (приблизно з розрахунку 1 мільйон гривень на 1 кілометр).
Відтак, поняття «ямковий ремонт» міцно увійшло до лексикону місцевих чиновників. Вони б і раді замітини слово «ямковий» на «капітальний», адже самі теж пересуваються тими самими вулицями, що й їхні виборці, але обмеженість бюджетних коштів не дає на це змоги.
Скільки цьогоріч передбачено витратити на ремонт міських доріг, і на яких вулицях автомобілістам слід чекати покращань, — ми поцікавилися у першого заступника міського голови Миколи УСЕНКА.
— Миколо Григоровичу, Прем’єр-міністр, пан Азаров, у одному з недавніх виступів по телебаченню звинуватив владу на місцях у зволіканні з проведенням ремонту доріг. Мовляв, у регіони виділено півмільярда гривень на ці цілі, встановилася сприятлива погода…
— Ямковий ремонт доріг у місті вже триває. Причому, як за кошти міського бюджету, так і з залученням позабюджетних можливостей. Будівельні організації, що проводять реконструкцію об’їзної дороги, надають нам фрезерований асфальтобетон, робиться відсипка вулиць із м’яким покриттям, зокрема, в районі м’ясокомбінату. Протягом квітня відсипано й прогрейдеровано 600 тонн відсіву. Крім того, згадані організації, оскільки їхні вантажівки, що возять щебінь із кар’єру, «розбивають» міські вулиці, надають нам також повноцінний асфальт. Виконано ямковий ремонт на вулицях Житомирській, Шевченка, Пушкіна, Чехова.
— А як загалом бачиться цей рік у плані ремонту доріг?
— Всього у Новограді-Волинському — 179,1 км доріг, в тому числі — 76,3 км з асфальтобетонним покриттям. Пораховано, що на повноцінне утримання їх у належному стані місту щорічно потрібно в межах 5-6 мільйонів гривень. Враховуючи недофінансування попередніх років, нам необхідно відремонтувати близько 30 тисяч квадратних метрів асфальтного покриття і 40 тисяч — м’якого. А це — 11 мільйонів гривень. Треба замінити 433 дорожні знаки. Це — 340 тисяч гривень.
У минулому році на утримання міських доріг (ямковий і капітальний ремонти, м’яке покриття, нанесення розмітки, поновлення дорожніх знаків тощо) було витрачено 1 мільйон 163 тисячі гривень. Це — кошти міського бюджету та Дорожнього фонду. Безпосередньо на ремонт дорожнього покриття пішло 712 тисяч.
У цьому році, відповідно до положень нового Податкового кодексу, кошти з Дорожнього фонду не передбачено спрямовувати на утримання доріг. Місцевим бюджетом заплановано витратити 287 тисяч гривень, з них — 187 тисяч саме на дороги.
— Чи значить це, що наші, й без того далекі від ідеалу дороги, будуть ремонтувати у стільки ж разів гірше, пропорційно недофінансуванню?
— Враховуючи те, що в міські бюджети тепер не надходитимуть кошти з дорожнього збору, держава передбачила субвенцію. На Житомирську область вже надійшло близько 20 мільйонів гривень. Новоград-Волинський має отримати 1,33 мільйони. Втім, станом на 1 травня, цих грошей ще немає.
— На що саме заплановано витратити кошти з Держбюджету, коли їх Новоград таки отримає?
— Якщо надійде субвенція, то ми плануємо виконати капітальний ремонт дорожнього покриття на вулиці Тельмана, від ринку до залізничної колії, провести частковий капремонт вулиці Штепіна. Передбачено також поточний ремонт 26 міських вулиць. Також у планах капітальний ремонт вулиці Відродження, але там потребується близько 6,5 мільйонів гривень. Ми подали пропозицію на державне фінансування, чекаємо.
— Повертаючись до співпраці влади з будівельними організаціями, що виконують ремонт об’їзної…
— Багатотонні вантажівки, безсумнівно, спричиняють величезне навантаження на міські дороги. У минулому році через місто перевезено майже 5 мільйонів кубів щебеню і понад 200 тисяч тонн асфальтобетону. Враховуючи це, влада звернулася до облдержадміністрації та до керівництва цих організацій, щоб будівельники частково відновили зруйновані дороги. Досягнуто попередніх домовленостей щодо ремонту під’їзних доріг до міста з боку Житомира і Рівного, виїздів на Баранівку і Коростень.
— До редакції часом звертаються місцеві жителі, стурбовані тим, що важковагові автомобілі зі щебенем можуть завдати шкоди мосту через Смолку, що біля костелу. Як ви це прокоментуєте?
— Кілька років тому владою було замовлено проведення експертизи цього мосту. Невдовзі плануємо ще одну. Якщо буде виявлено, що інтенсивний рух вантажівок дійсно призводить до руйнації мосту, — будемо вживати заходів аж до заборони проїзду перевантажених автомобілів.
Розмовляв Олег БРЮХАНОВ
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Фото Віктора ТИМОЩУКА
Коментарі відсутні