ТАЛАНТИ ДІТЕЙ ЗНАХОДЯТЬСЯ НА КІНЧИКАХ ЇХНІХ ПАЛЬЦІВ…
- Освіта
- 686
- коментар(і)
- 30-03-2012 22:45
Саме так писала Марія Монтессорі про розвиток дрібної моторики рук дитини. І саме тому в дошкільному навчальному закладі №14 «Золотий ключик» так багато приділяється уваги систематичним вправам із тренування рухів пальців дітей.
Про значущість ефективного розвитку дрібної моторики рук саме в період дошкільного дитинства годі й замислюватись. Тому вже, починаючи з молодшої групи, в нашому садочку вихователь Г.Прилуцька працює з дітками над розвитком дрібних рухів своїх вихованців. Прикладом цієї роботи стало міське методичне об’єднання «Використання інноваційних методик у ефективному розвитку дрібної моторики рук дитини», яке відбулося під егідою інформаційного методичного центру. На ММО були запрошені методист ІМЦ — І.Кондратець, вихователі молодших груп, логопеди дошкільних закладів та вчителі початкових класів ЗОШ №3. На початку об’єднання завідуюча ДНЗ №14 Т.Гапоненко виступила з доповіддю «Інноваційні технології як засіб розвитку та збереження здоров’я дитини». Далі вихователь-методист Л.Богомолова ознайомила учасників методичного об’єднання з презентацією системи роботи із впровадження пальчикових вправ із дітьми дошкільного віку. На закінчення теоретичної частини всі присутні були запрошені на перегляд відкритого заняття в молодшій групі №8 «Берізка». Заняття «Прийди, Весно, прийди красна» дало діткам безліч позитивних емоцій, в ігровій формі діти отримали нові знання та закріпили вже набуті. Протягом усього заняття досвідчений вихователь Галина Анатоліївна використовувала різні види пальчикових вправ та пальчикових ігор. А виготовивши власноруч намисто для Весни, діти з нетерпінням чекали на її прихід, щоб подарувати свій виріб.
Після закінчення заняття гості знову повернулися до музичної зали, де їх чекала виставка дидактичних ігор на тему «Розвиваємо руку — розвиваємо мозок». Більшість ігор були виготовлені власноруч вихователем Прилуцькою Галиною Анатоліївною. І оскільки над розвитком дрібної моторики рук наші педагоги працюють впродовж усього перебування дитини в дошкільному навчальному закладі, то вихованцями старших груп №4, №11 та №12 були представлені роботи з бісеру під керівництвом спеціаліста із зображувальної діяльності Т.Саксіної.
Вихователь-методист теоретично ознайомила присутніх із методикою Марії Монтессорі «Система розвитку дрібної моторики» та методикою Йосиро Цуцумі «Збереження здоров’я пальцевими вправами». Під керівництвом Г.Прилуцької виконували чотири елементарні рухи Й.Цуцумі для збереження власного здоров’я: перший рух — згинання пальців уперед, другий рух — прогинання пальців, третій рух — це згинання, й розгинання пальців і четвертий елементарний рух — це кругові рухи горіхом (горіхами). І на завершення методичного об’єднання практичний психолог Р.Жданюк провела ряд інтерактивних ігор. Також до виступу була запрошена вчитель-логопед А.Вовк, яка поділилась досвідом роботи з дітьми, котрі мають вади мовлення. Маючи власні напрацювання, Алла Аврамівна дала змогу присутнім ознайомитися із вправами, в яких логопед використовує щіточковий масаж для пальчиків рук дітей.
Отже, пальчикові ігрові вправи розвивають уявлення дітей про можливості свого організму, поліпшують пам'ять, увагу, сприятливо впливають на мозок та нервову систему. А надалі і підготують дошкільника до вступу в школу. Тому починайте займатися з вашими дітками якомога раніше. І результат вас приємно здивує. Бажаємо вам вдалої праці.
Про значущість ефективного розвитку дрібної моторики рук саме в період дошкільного дитинства годі й замислюватись. Тому вже, починаючи з молодшої групи, в нашому садочку вихователь Г.Прилуцька працює з дітками над розвитком дрібних рухів своїх вихованців. Прикладом цієї роботи стало міське методичне об’єднання «Використання інноваційних методик у ефективному розвитку дрібної моторики рук дитини», яке відбулося під егідою інформаційного методичного центру. На ММО були запрошені методист ІМЦ — І.Кондратець, вихователі молодших груп, логопеди дошкільних закладів та вчителі початкових класів ЗОШ №3. На початку об’єднання завідуюча ДНЗ №14 Т.Гапоненко виступила з доповіддю «Інноваційні технології як засіб розвитку та збереження здоров’я дитини». Далі вихователь-методист Л.Богомолова ознайомила учасників методичного об’єднання з презентацією системи роботи із впровадження пальчикових вправ із дітьми дошкільного віку. На закінчення теоретичної частини всі присутні були запрошені на перегляд відкритого заняття в молодшій групі №8 «Берізка». Заняття «Прийди, Весно, прийди красна» дало діткам безліч позитивних емоцій, в ігровій формі діти отримали нові знання та закріпили вже набуті. Протягом усього заняття досвідчений вихователь Галина Анатоліївна використовувала різні види пальчикових вправ та пальчикових ігор. А виготовивши власноруч намисто для Весни, діти з нетерпінням чекали на її прихід, щоб подарувати свій виріб.
Після закінчення заняття гості знову повернулися до музичної зали, де їх чекала виставка дидактичних ігор на тему «Розвиваємо руку — розвиваємо мозок». Більшість ігор були виготовлені власноруч вихователем Прилуцькою Галиною Анатоліївною. І оскільки над розвитком дрібної моторики рук наші педагоги працюють впродовж усього перебування дитини в дошкільному навчальному закладі, то вихованцями старших груп №4, №11 та №12 були представлені роботи з бісеру під керівництвом спеціаліста із зображувальної діяльності Т.Саксіної.
Вихователь-методист теоретично ознайомила присутніх із методикою Марії Монтессорі «Система розвитку дрібної моторики» та методикою Йосиро Цуцумі «Збереження здоров’я пальцевими вправами». Під керівництвом Г.Прилуцької виконували чотири елементарні рухи Й.Цуцумі для збереження власного здоров’я: перший рух — згинання пальців уперед, другий рух — прогинання пальців, третій рух — це згинання, й розгинання пальців і четвертий елементарний рух — це кругові рухи горіхом (горіхами). І на завершення методичного об’єднання практичний психолог Р.Жданюк провела ряд інтерактивних ігор. Також до виступу була запрошена вчитель-логопед А.Вовк, яка поділилась досвідом роботи з дітьми, котрі мають вади мовлення. Маючи власні напрацювання, Алла Аврамівна дала змогу присутнім ознайомитися із вправами, в яких логопед використовує щіточковий масаж для пальчиків рук дітей.
Отже, пальчикові ігрові вправи розвивають уявлення дітей про можливості свого організму, поліпшують пам'ять, увагу, сприятливо впливають на мозок та нервову систему. А надалі і підготують дошкільника до вступу в школу. Тому починайте займатися з вашими дітками якомога раніше. І результат вас приємно здивує. Бажаємо вам вдалої праці.
Л.БОГОМОЛОВА, вихователь-методист ДНЗ №14
Коментарі відсутні