«Укрпошта» спрощує доступ до адміністративних послуг
- Новоградські новини
- 181
- коментар(і)
- 31-05-2013 17:38
У вівторок, 28 травня, Центр поштового зв’язку №4 Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» презентував нову послугу, відтепер доступну для жителів Новограда-Волинського і району. Проект, що має назву «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», дає можливість будь-кому із громадян посередництвом пошти отримувати адміністративні послуги, що стосуються соціального захисту населення, Пенсійного фонду, субсидій, реєстрації фізичних та юридичних осіб тощо. Всього на сьогодні для населення доступний 21 різновид таких послуг, а вже до кінця року планується цю цифру збільшити до півсотні.
«Нічого нового в цьому немає. Такий механізм уже діє в багатьох країнах», — розповідаючи про нововведення, наголосив директор Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олександр НЕЧИПОРУК. Шеф обласної дирекції «Укрпошти» запевнив, що працівники поштових відділень вже проінструктовані й надаватимуть клієнтам усі можливі консультації. До того ж, у відділеннях, на стендах, буде розміщена необхідна інформація.
«Ми вже з ними це відпрацювали. Приходить клієнт, йому при потребі допоможуть правильно написати заяву, перевірять перелік необхідних супровідних документів. Він оплатить вартість конверта — і все. Відповідь із приводу свого звернення клієнт також отримає поштою, під розписку», — наголошуючи на зручності, а також простоті в користуванні даною послугою, пояснив Олександр Нечипорук.
Нині на Житомирщині на 1776 населених пунктів діє 565 стаціонарних і 38 пересувних відділень поштового зв’язку. Зокрема, у Новоград-Волинському районі — 33 відділення. У кожному з них інновація почала діяти з моменту урочистої презентації, тобто з 28 травня. Очікують, що протягом червня нововведення запрацює по всій області.
Назвавши презентовану послугу «народним проектом», і поштарі, і представники влади, і працівники організацій в один голос висловили переконання, що відтепер оформлення адміністративних послуг стане ближчим до громади, адже не потрібна буде особиста присутність людини. А це особливо актуально для жителів міських околиць та віддалених сіл.
Відзначимо, що урочиста презентація проекту відбулася у міському поштовому відділенні №3, а також у Наталівці та Городниці.
«Нічого нового в цьому немає. Такий механізм уже діє в багатьох країнах», — розповідаючи про нововведення, наголосив директор Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олександр НЕЧИПОРУК. Шеф обласної дирекції «Укрпошти» запевнив, що працівники поштових відділень вже проінструктовані й надаватимуть клієнтам усі можливі консультації. До того ж, у відділеннях, на стендах, буде розміщена необхідна інформація.
«Ми вже з ними це відпрацювали. Приходить клієнт, йому при потребі допоможуть правильно написати заяву, перевірять перелік необхідних супровідних документів. Він оплатить вартість конверта — і все. Відповідь із приводу свого звернення клієнт також отримає поштою, під розписку», — наголошуючи на зручності, а також простоті в користуванні даною послугою, пояснив Олександр Нечипорук.
Нині на Житомирщині на 1776 населених пунктів діє 565 стаціонарних і 38 пересувних відділень поштового зв’язку. Зокрема, у Новоград-Волинському районі — 33 відділення. У кожному з них інновація почала діяти з моменту урочистої презентації, тобто з 28 травня. Очікують, що протягом червня нововведення запрацює по всій області.
Назвавши презентовану послугу «народним проектом», і поштарі, і представники влади, і працівники організацій в один голос висловили переконання, що відтепер оформлення адміністративних послуг стане ближчим до громади, адже не потрібна буде особиста присутність людини. А це особливо актуально для жителів міських околиць та віддалених сіл.
Відзначимо, що урочиста презентація проекту відбулася у міському поштовому відділенні №3, а також у Наталівці та Городниці.
Олег БРЮХАНОВ
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Фото Володимира ПОТАЙЧУКА
Коментарі відсутні