Чи може компанія з Новограда отримати кредит так само дешево, як корпорація у Лондоні? Так!
- Інтерв'ю
- 113
- коментар(і)
- 06-09-2013 02:29
Революційні пропозиції від «ПриватБанку» вже викликали жвавий інтерес у бізнесовців. Серед новинок — цілодобове обслуговування рахунків клієнтів банку, «фотокаса» — відправка оплачених квитанцій через Інтернет, щоб не стояти у чергах, гарантійні платежі під 4%.
Презентація цих та інших проектів від «ПриватБанку» відбулася на бізнес-конференції для керівників підприємств та підприємців, що відбулася 16 серпня. Новоград став першим містом у Житомирській області, куди банкіри приїхали з інноваційними пропозиціями. Ініціатором зборів виступив місцевий підприємець Сергій КАНЮКА — на базі його будівельного маркету «Норма» відбулася зустріч. Нові пропозиції, покликані поліпшити роботу бізнес-сектора в Україні, озвучив директор Житомирського Регіонального управління «ПриватБанку» Павло МАКАРЄЄВ. Після цього Павло Юрійович відповів на запитання журналістів:
— Скажіть, будь ласка, у банку з’явилася нова місія?
— Нова місія «ПриватБанку» — надавати банківські послуги з покращеною якістю обслуговування на прозорих і справедливих умовах мешканцям та компаніям країни.
— Одна з інновацій банку — обслуговування юридичних осіб у режимі 24/7/365. Що це означає для економіки області?
— Відтепер корпоративні клієнти можуть здійснювати платежі і отримувати інші банківські послуги цілодобово, без вихідних, нічого недоплачуючи у «понаднормовий» час. Впевнений, що наш новий порядок обслуговування бізнесу вже цього року додасть декілька відсотків у прирості ВВП. Ми усунули парадокс, коли для фізичних осіб система 24/7/365 працює, а для бізнесу робочі години не змінювалися практично з моменту заснування банків. До того ж ті, хто займається бізнесом, знають, що робити платежі вдень здебільшого просто немає часу!
— Яким чином будете здійснювати цілодобове обслуговування клієнтів?
— Це обслуговування доступне усім корпоративним клієнтам і підприємцям у будь-якій точці України і світу через систему Інтернет-банкінгу і мобільні додатки. Крім найпопулярнішого у країні онлайн-банку «Приват24», отримати доступ до рахунків можна через комплекси Клієнт-Банку з офлайн-доступом і мобільний додаток «Приват24 Business» — для контролю за рахунком і формування платежів.
— «ПриватБанк» збирається фінансувати бізнес під 4% річних. Розкажіть про цю послугу.
— Називається ця послуга «Гарантований платіж» — відмінний стимул для економіки, бо залучення таких ресурсів — дешевше за будь-який банківський кредит і вигідніше за використання власних коштів. Наприклад, якщо у ланцюгу виробництва хліба використати гарантовані платежі замість відстрочки платежів чи банківських кредитів, то економія на одній буханці хліба складатиме 51 копійку!
— Яким чином підприємець може скористатися програмою «Гарантовані платежі»?
— Достатньо подати заявку у системі «Приват24». Користуватися дешевими ресурсами зможуть і контрагенти клієнта. Таким чином, знижуючи собівартість фінансування усього ланцюга чи реалізації товару.
— Наскільки просто скористатися цією послугою?
— Об’єм доступних для клієнтів лімітів «Гарантованих платежів» складає 3,1 мільярди гривень, а до кінця року сягне 5 мільярдів. Крім того, ми значно спростили систему ресурсного кредитування бізнесу. Отримати кредитний ліміт у банку можна без завдатку і додаткового оформлення. На сьогодні об’єм кредитних коштів, які доступні клієнтам «ПриватБанку», складає понад 11 мільярдів гривень.
— Що таке «ПриватБанк» сьогодні?
— Ми обслуговуємо 18,6 мільйонів рахунків індивідуальних клієнтів, 140 тисяч корпоративних клієнтів, 619 тисяч приватних підприємців. За даними, станом на квітень цього року, активи банку налічують 175 млрд. грн., капітал — 18,9 млрд. грн., чистий прибуток банку за перший квартал 2013 року — 624, 2 млн. гривень. У регіональній мережі банку сьогодні працює 3625 філіалів і відділень, 8187 банкоматів, 7558 терміналів самообслуговування. Оплату за банківськими картками приймають 77503 POS-термінали «ПриватБанку».
— Як у цифрах виглядає робота банку на Житомирщині?
— Житомирське регіональне управління обслуговує 500 тисяч рахунків індивідуальних клієнтів і 5944 — корпоративних. Тут працює 75 відділень, 214 банкоматів та 191 термінал самообслуговування.
— Ви називаєте «ПриватБанк» — набільш технологічним банком в Україні. Про які саме технології йдеться?
— Навіть більше. Я би назвав наш банк — одним з найбільш технологічних у світі. Серед технологій, які були впроваджені «ПриватБанком» вперше на світовому ринку, — SMS-банкінг, OTP-паролі через SMS, P2P-перекази між картками, «Електронна решта», онлайн-інкасація тощо. Наш банк став одним із перших, хто запровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти можуть зайти у свій аккаунт Інтернет-банку, зняти готівку у банкоматах, заправити автомобіль на АЗС, зробити чи оплатити замовлення у мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.
Презентація цих та інших проектів від «ПриватБанку» відбулася на бізнес-конференції для керівників підприємств та підприємців, що відбулася 16 серпня. Новоград став першим містом у Житомирській області, куди банкіри приїхали з інноваційними пропозиціями. Ініціатором зборів виступив місцевий підприємець Сергій КАНЮКА — на базі його будівельного маркету «Норма» відбулася зустріч. Нові пропозиції, покликані поліпшити роботу бізнес-сектора в Україні, озвучив директор Житомирського Регіонального управління «ПриватБанку» Павло МАКАРЄЄВ. Після цього Павло Юрійович відповів на запитання журналістів:
— Скажіть, будь ласка, у банку з’явилася нова місія?
— Нова місія «ПриватБанку» — надавати банківські послуги з покращеною якістю обслуговування на прозорих і справедливих умовах мешканцям та компаніям країни.
— Одна з інновацій банку — обслуговування юридичних осіб у режимі 24/7/365. Що це означає для економіки області?
— Відтепер корпоративні клієнти можуть здійснювати платежі і отримувати інші банківські послуги цілодобово, без вихідних, нічого недоплачуючи у «понаднормовий» час. Впевнений, що наш новий порядок обслуговування бізнесу вже цього року додасть декілька відсотків у прирості ВВП. Ми усунули парадокс, коли для фізичних осіб система 24/7/365 працює, а для бізнесу робочі години не змінювалися практично з моменту заснування банків. До того ж ті, хто займається бізнесом, знають, що робити платежі вдень здебільшого просто немає часу!
— Яким чином будете здійснювати цілодобове обслуговування клієнтів?
— Це обслуговування доступне усім корпоративним клієнтам і підприємцям у будь-якій точці України і світу через систему Інтернет-банкінгу і мобільні додатки. Крім найпопулярнішого у країні онлайн-банку «Приват24», отримати доступ до рахунків можна через комплекси Клієнт-Банку з офлайн-доступом і мобільний додаток «Приват24 Business» — для контролю за рахунком і формування платежів.
— «ПриватБанк» збирається фінансувати бізнес під 4% річних. Розкажіть про цю послугу.
— Називається ця послуга «Гарантований платіж» — відмінний стимул для економіки, бо залучення таких ресурсів — дешевше за будь-який банківський кредит і вигідніше за використання власних коштів. Наприклад, якщо у ланцюгу виробництва хліба використати гарантовані платежі замість відстрочки платежів чи банківських кредитів, то економія на одній буханці хліба складатиме 51 копійку!
— Яким чином підприємець може скористатися програмою «Гарантовані платежі»?
— Достатньо подати заявку у системі «Приват24». Користуватися дешевими ресурсами зможуть і контрагенти клієнта. Таким чином, знижуючи собівартість фінансування усього ланцюга чи реалізації товару.
— Наскільки просто скористатися цією послугою?
— Об’єм доступних для клієнтів лімітів «Гарантованих платежів» складає 3,1 мільярди гривень, а до кінця року сягне 5 мільярдів. Крім того, ми значно спростили систему ресурсного кредитування бізнесу. Отримати кредитний ліміт у банку можна без завдатку і додаткового оформлення. На сьогодні об’єм кредитних коштів, які доступні клієнтам «ПриватБанку», складає понад 11 мільярдів гривень.
— Що таке «ПриватБанк» сьогодні?
— Ми обслуговуємо 18,6 мільйонів рахунків індивідуальних клієнтів, 140 тисяч корпоративних клієнтів, 619 тисяч приватних підприємців. За даними, станом на квітень цього року, активи банку налічують 175 млрд. грн., капітал — 18,9 млрд. грн., чистий прибуток банку за перший квартал 2013 року — 624, 2 млн. гривень. У регіональній мережі банку сьогодні працює 3625 філіалів і відділень, 8187 банкоматів, 7558 терміналів самообслуговування. Оплату за банківськими картками приймають 77503 POS-термінали «ПриватБанку».
— Як у цифрах виглядає робота банку на Житомирщині?
— Житомирське регіональне управління обслуговує 500 тисяч рахунків індивідуальних клієнтів і 5944 — корпоративних. Тут працює 75 відділень, 214 банкоматів та 191 термінал самообслуговування.
— Ви називаєте «ПриватБанк» — набільш технологічним банком в Україні. Про які саме технології йдеться?
— Навіть більше. Я би назвав наш банк — одним з найбільш технологічних у світі. Серед технологій, які були впроваджені «ПриватБанком» вперше на світовому ринку, — SMS-банкінг, OTP-паролі через SMS, P2P-перекази між картками, «Електронна решта», онлайн-інкасація тощо. Наш банк став одним із перших, хто запровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти можуть зайти у свій аккаунт Інтернет-банку, зняти готівку у банкоматах, заправити автомобіль на АЗС, зробити чи оплатити замовлення у мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.
Юлія КЛИМЧУК
Фото Богдана ВАСИЛЕНКА
Фото Богдана ВАСИЛЕНКА
Коментарі відсутні