В «Укрпошти» — нові послуги та підвищення зарплат

Про це та інші нововведення йдеться в інформації від керівництва «Укрпошти», яка цими днями надійшла на адресу «Звягеля».
— Розкажіть, чим живе «Укрпошта» сьогодні?
— Ми стрімко змінюємося на краще, стаємо повністю конкурентоспроможними, привабливішими для клієнта. Пропонуємо нашим споживачам більше 50 видів послуг, з яких найголовнішими є надсилання поштових відправлень, сплата рахунків, переказ коштів, передплата улюблених видань тощо.
— Ви рекламуєте три продукти у сегменті посилочних відправлень. Розкажіть про переваги для користувача.
— Так, сьогодні ми позиціонуємо три продукти у сегменті посилочних відправлень, кожен із яких має свої переваги для користувача, а саме:

  • «Стандарт»: можна відправити посилку заздалегідь та зекономити кошти;

  • «Експрес»: потрібна термінова доставка — відправлення дійде до одержувача за 2 дні;

  • «Smart Box»: заповнити документацію для пересилання можна самостійно в зручний час через онлайн-кабінет і без переплат відправити вантаж будь-якої маси, що вміститься в коробку.


— Що таке «Укрпошта SmartBox»?
— «Smart Box» — це інновація, де все враховано! Послуга розроблена для всіх клієнтів (як для фізичних, так і юридичних) з метою спрощення процесу замовлення, оформлення та доставки відправлень невеликого та середнього розміру. Послуга надає можливість передплатити пакет послуг за доступним тарифом, або здійснити відправку однієї фірмової коробки одразу у відділенні.
Дана послуга буде цікава представникам малого та середнього бізнесу, які займаються електронною комерцією, продають онлайн та часто надсилають товари поштою. Вона дає можливість спростити процес оформлення відправлень, зекономити час та заощадити на кожному відправленні, у порівнянні з іншими послугами.
Пропонуємо на вибір 4 варіанти розмірів коробок: XS (0,5 кг із ціною за одну шт. — 27,00 грн.), S (1,0 кг — 30,00 грн.), М (2,0 кг — 33 грн.), L (5 кг — 40,50 грн.). Чим більше коробок придбає клієнт за один раз, тим вигіднішими є для нього тарифи на дану послугу. Інформацію про тарифи на послугу з пересилання відправлень «Укрпошта Smart Box» можна дізнатися на сайті ПАТ «Укрпошта»: ukrposhta.ua або ж у відділенні поштового зв’язку.
Пакет послуги включає в себе: передплату майбутніх відправлень посилок у кількості: 1, 10, 20 або 50 штук; фірмову спеціальну тару у відповідній кількості; доставку по всій Україні без додаткових доплат; код для генерації ШКІ (штриховий кодовий ідентифікатор) в особистому кабінеті; згенеровані ШКІ, які будуть використовуватись при формуванні супровідної адреси через «Особистий Кабінет»; sms/viber інформування про реєстрацію та доставку відправлення у відділенні зв’язку; оціночна вартість до 1000 грн. (включно).
— Чи можна, не виходячи з дому, оформити відправлення і за кордон?
— Так, через «особистий кабінет» на офіційному сайті ви можете швидко та зручно оформити міжнародні відправлення для доставки в одну із 234 країн та виділених регіонів світу. До функціоналу сервісу додано створення всіх супровідних документів, митних декларацій для міжнародних відправлень, розрахунку тарифу з урахуванням актуального курсу валют НБУ, отримання штрих-коду, за яким можна відслідкувати шлях відправлення.
Клієнтам, які хотіли б надіслати дрібний пакет (до 2 кг), відправлення з оголошеною вартістю (до 2 кг) та посилку (до 10 кг) до інших країн, потрібно лише зареєструватися в «особистому кабінеті» на сайті «Укрпошти» та оформити потрібні документи. Кожен, хто зареєструє відправлення онлайн, отримає додаткову знижку 5%.
Також У найближчий час функціонал особистого кабінету буде розширений і дасть можливість експортерам виконувати ще більшу кількість корисних задач.
— Чи актуальна сьогодні передплата періодичних друкованих видань для сучасного споживача?
— Так, звичайно. Улюблені видання передплачують і пенсіонери і сучасна молодь.
Із 7 вересня «Укрпошта» розпочала передплату на періодичні друковані видання України на 2018 р. Запрошуємо всіх бажаючих скористатися нашими послугами та отримувати улюблене видання протягом наступного року.
Прийом передплати здійснюється в операційних залах поштамтів, відділеннях поштового зв’язку, пунктах прийому передплати та безпосередньо листоношами у вас вдома.
У рамках передплатної кампанії на 2018 рік упродовж жовтня-грудня 2017 року у наших відділеннях та по всій країні за участю представників редакцій найпопулярніших загальнодержавних, обласних та районних видань відбуваються «Дні передплатника».
Видавництва презентують свої газети та журнали для читачів та заохочують їх оформити передплату на улюблені видання.
Із графіком проведення «Днів передплатника» можна ознайомитися на сайті «Укрпошти».
— А як можна передплатити газету в тих населених пунктах, де немає стаціонарних відділень поштового зв’язку?
— Дійсно, далеко не у всіх населених пунктах є відділення поштового зв’язку. Але поштова мережа сформована так, щоб населення мало доступ до наших послуг. Такі населені пункти обслуговуються через доставні дільниці, на яких працюють листоноші. Всього в області функціонує 1627 доставних дільниць, із них — 272 створено при пересувних відділеннях зв’язку. Тому кожен житель області має можливість одержати або замовити через листоношу будь-яку послугу, в тому числі — передплатити газету чи журнал. Крім того передплату можна здійснити, зателефонувавши за номером: (0412) 36-15-43.
— Відділення «Укрпошти» працюватимуть довше?
— До ваших послуг сьогодні 560 відділень по всій Житомирській області! У багатьох із них ми подовжили графік роботи. Гнучкі графіки роботи мережі відділень за подовженим робочим днем у період активного бізнес-навантаження — це вимога часу.
Крім того, з листопада ПАТ «Укрпошта» розпочала поетапне глобальне підвищення заробітних плат працівникам підприємства до рівня ринкових. Варто зауважити, що окрім підвищення розміру заробітної плати, для наших працівників діє чудова система преміювання.
Сьогодні Житомирська дирекція ПАТ «Укрпошта» запрошує на роботу начальників, заступників начальників, операторів та листонош у відділення поштового зв’язку по всій області, з гідними заробітними платами, готових працювати задля примноження власного доходу за рахунок виконання доведених бізнес-показників.
Ми будуємо сучасну клієнтоорієнтовану компанію, наша мета — стати ближчими та простішими для людей, оскільки задоволеність споживачів — це головна мета формування їхньої лояльності та збільшення конкурентоспроможності підприємства в цілому.